Przez historię z Audi – 100 lat marki!




Cztery pierścienie – symbol partnerskiego połączenia

29 czerwca 1932 roku zakłady Audi, zakłady Horch oraz Zschopauer Motorenwerke/ KDW połączyły się w Auto Union AG. Jednocześnie podpisana została umowa kupna i dzierżawy z firmą Wanderer dotycząca działu samochodów. Symbolem tego połączenia stały się cztery pierścienie, które do dziś stanowią symbol marki Audi i które odnajdziemy na każdym modelu niemieckiego producenta. Pomimo zmian wizualnych, zarys loga i symbol marki wciąż pozostają takie same.

Pomimo połączenia, nazwy marek Audi, DKW, Horch i Wanderer zostały zachowane. Każdej z tych marek przypisano w koncernie specjalny segment rynku: DKW – motocykle i małe samochody; Wanderer – samochody klasy średniej; Audi – samochody wyższego segmentu klasy średniej; Horch – luksusowe samochody klasy wyższej. Warto pamiętać, iż obecnie również główni producenci wydzielają pewne klasy swoich samochodów do osobnych marek, aby tym samym budzić u konsumentów odpowiednie odczucia.




Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*