
Słynna niemiecka marka idąc z duchem czasu, sugerując się krokami powziętymi przez inne marki takie jak Fiat, zdecydowała się nieco zretuszować swoje leciwe, bo powstałe w latach trzydziestych ubiegłego wieku logo. Zmiany te można nazwać typowym dla dzisiejszych czasów face-liftingiem, który niewiele zmienia i jest kompletnie niedostrzegalny przez laików.
Napis po przeróbce wygląda natomiast bardziej pospolicie, zwyczajnie. Zrezygnowano z literki „d”, która wyglądała jak odkręcona litera „q”. Ponadto nareszcie pojawiła się kropka nad „i”… Nazwa zmieniła również swoje położenie. Od teraz będzie ona umiejscowiona zaraz pod okręgami po lewej stronie, a nie na środku jak to było dotychczas.
Według nas nowe logo Audi zmieniło się na lepsze, wygląda teraz o wiele nowocześniej, podkreślając prestiż, na który ta marka pracowała wiele, wiele lat!
Poniżej możecie Państwo zobaczyć stare jak i nowe logo:
źródło: autocar.co.uk
foto: jalopnik.com
W sumie nie mieli co “zgapiać” od Fiata. Logo włoskiej marki w zdecydowany sposób różni się od marki z Ingolstadt (i to także w latach ubiegłych):